The Company Clan Forums

Clan Forums
 
HomePortalGalleryCalendarFAQSearchRegisterLog in

Share | 
 

 God dammit!

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
subsmalls666



Number of posts : 222
Age : 26
Location : Hot as Fuck, AZ
Registration date : 2009-06-19

PostSubject: God dammit!   Fri Sep 18, 2009 9:33 am

Why the hell is it so hard to find a job that isn't retail and allows for "newbs?" How the hell you ever get into theses jobs when all of them require 2-3 years experience? And why the hell do you need a fucking clean driving record to drive your own god damm pos car? I fucking hate this economy
Back to top Go down
subsmalls666



Number of posts : 222
Age : 26
Location : Hot as Fuck, AZ
Registration date : 2009-06-19

PostSubject: Re: God dammit!   Fri Sep 18, 2009 9:35 am

And why the hell is "part time" always in the god damm morning, when all the students are in school? And since when is there a "time of year" for pizza delivery?


Last edited by subsmalls666 on Fri Sep 18, 2009 11:57 am; edited 2 times in total (Reason for editing : add a rant....)
Back to top Go down
=[C]=BurntoutHippie
Diplomatic Asshole!


Number of posts : 2244
Age : 46
Location : Mississippi
Registration date : 2007-02-03

PostSubject: Re: God dammit!   Fri Sep 18, 2009 9:52 am

Gotta have ins, on your own ride cuz as long as your on their clock they can be held responsoble if you have a wreck and kill 24 nuns, cuz you looked down to hit the bong while doing 80 in a 35 to deliver and order of cheesy bread in 30 mins or less.....and because ins on your ride is a LAW now.

any more questions? oh yeah last thing, your education will go a long way to overcome the 2-3 years experience things once you have your degree.

I have 3 suggestions if you need work

1) find a busy street corner
2) pole dancer
3) find a gay sugar-daddy to take care of you til you graduate

-Hippie

_________________





Back to top Go down
jentybhullar
=[C]=TK affairs


Number of posts : 2164
Age : 29
Registration date : 2007-12-23

PostSubject: Re: God dammit!   Fri Sep 18, 2009 9:53 am

welcome to my lovely world.
Back to top Go down
=[C]=PAPITOMONO



Number of posts : 4022
Age : 41
Location : Santiago, Chile.
Registration date : 2007-03-23

PostSubject: Re: God dammit!   Fri Sep 18, 2009 10:01 am

Now subsmalls and Jenny, go to your corner with those g-strings up ur assholes and do me some money.



Your PIMP lol!

_________________


Hey, i might not play golf like Tiger Woods, but i can sure fuck like he does...

Back to top Go down
subsmalls666



Number of posts : 222
Age : 26
Location : Hot as Fuck, AZ
Registration date : 2009-06-19

PostSubject: Re: God dammit!   Fri Sep 18, 2009 10:22 am

=[C]=PAPITOMONO wrote:
Now subsmalls and Jenny, go to your corner with those g-strings up ur assholes and do me some money.



Your PIMP


already try... guess im too ugly
Back to top Go down
jentybhullar
=[C]=TK affairs


Number of posts : 2164
Age : 29
Registration date : 2007-12-23

PostSubject: Re: God dammit!   Fri Sep 18, 2009 11:05 am

=[C]=PAPITOMONO wrote:
Your PIMP lol!



lol! lol! lol! lol! lol! lol!
Back to top Go down
=[C]=PAPITOMONO



Number of posts : 4022
Age : 41
Location : Santiago, Chile.
Registration date : 2007-03-23

PostSubject: Re: God dammit!   Fri Sep 18, 2009 11:37 am

jentybhullar wrote:
=[C]=PAPITOMONO wrote:
Your PIMP




ROLFLMAO!!!!

_________________


Hey, i might not play golf like Tiger Woods, but i can sure fuck like he does...

Back to top Go down
=[C]=ZAPPY=[C]=



Number of posts : 1221
Age : 37
Location : Newark, Delaware
Registration date : 2007-02-27

PostSubject: Re: God dammit!   Fri Sep 18, 2009 11:50 am

Pizza delivery itself always had a season. It depends on where you live on which season works in your area.

I delivered part time in college. During the college months it was insane, during the summer they maybe had 1-2 drivers on at a time.

Now, in areas where there are large amounts of kids, (10-17 year olds) these areas notice an increase in pizza sales due to them NOT having school...

My adive, it's September, try to deliver in a college town....it's insane....tips aren't as high, but delivery makes min wage, dominos charges a feww for delivery which you get and any tips extra is on you.
Back to top Go down
subsmalls666



Number of posts : 222
Age : 26
Location : Hot as Fuck, AZ
Registration date : 2009-06-19

PostSubject: Re: God dammit!   Fri Sep 18, 2009 12:08 pm

rofl jenty

Thx for the advice... never thought bout the school aspect. pizza wasn't the only thing i was looking for tho, basically i want a job, any job! just not anything retail lol
Back to top Go down
=[C]=BurntoutHippie
Diplomatic Asshole!


Number of posts : 2244
Age : 46
Location : Mississippi
Registration date : 2007-02-03

PostSubject: Re: God dammit!   Fri Sep 18, 2009 12:10 pm

subsmalls666 wrote:
=[C]=PAPITOMONO wrote:
Now subsmalls and Jenny, go to your corner with those g-strings up ur assholes and do me some money.



Your PIMP


already try... guess im too ugly

Lower your prices....or give out coupons for 1 free HJ for every BJ they buy, redeemable withing 30 days

-Hippie

_________________





Back to top Go down
subsmalls666



Number of posts : 222
Age : 26
Location : Hot as Fuck, AZ
Registration date : 2009-06-19

PostSubject: Re: God dammit!   Fri Sep 18, 2009 12:38 pm

=[C]=BurntoutHippie wrote:
subsmalls666 wrote:
=[C]=PAPITOMONO wrote:
Now subsmalls and Jenny, go to your corner with those g-strings up ur assholes and do me some money.



Your PIMP


already try... guess im too ugly

Lower your prices....or give out coupons for 1 free HJ for every BJ they buy, redeemable withing 30 days

-Hippie


Papi said i not allowed to go any cheaper and that coupons are out of the question...
Back to top Go down
=[C]=BurntoutHippie
Diplomatic Asshole!


Number of posts : 2244
Age : 46
Location : Mississippi
Registration date : 2007-02-03

PostSubject: Re: God dammit!   Fri Sep 18, 2009 12:51 pm

I dont believe you i've known papi long enough to know that if he can only charge 1 penny he'll sell you to 2000 men a night to get that $20

-Hippie

_________________





Back to top Go down
=[C]=PAPITOMONO



Number of posts : 4022
Age : 41
Location : Santiago, Chile.
Registration date : 2007-03-23

PostSubject: Re: God dammit!   Fri Sep 18, 2009 1:29 pm

=[C]=BurntoutHippie wrote:
I dont believe you i've known papi long enough to know that if he can only charge 1 penny he'll sell you to 2000 men a night to get that $20

-Hippie


_________________


Hey, i might not play golf like Tiger Woods, but i can sure fuck like he does...

Back to top Go down
subsmalls666



Number of posts : 222
Age : 26
Location : Hot as Fuck, AZ
Registration date : 2009-06-19

PostSubject: Re: God dammit!   Fri Sep 18, 2009 6:39 pm

=[C]=PAPITOMONO wrote:
=[C]=BurntoutHippie wrote:
I dont believe you i've known papi long enough to know that if he can only charge 1 penny he'll sell you to 2000 men a night to get that $20

-Hippie



shit.... I must be really ugly no wonder I cant get a delivery job. They are afraid I'll scare the customers right out of their own homes.
Back to top Go down
=[C]=300lb.Gorilla
=[C]= Ambassador


Number of posts : 3317
Age : 44
Registration date : 2007-06-14

PostSubject: Re: God dammit!   Fri Sep 18, 2009 8:00 pm

So, you want to know why businesses looks for experience?

As a rule, most inexperienced employees will usually take a year to train.

During this time you are a drain on the business instead of an asset. And 60% of the time, during this training or shortly there after the trainee quits and the business is right back where it started. But, once in awhile the trainee is a self starter and busts his ass and learns the trade quick and will dedicate his time to the job he applied for. This is rare these days.

Remember that, when you are applying for a job you have no experience in. So, if you are really serious about getting that job, convey to the employer you committed and he will not be sorry for hiring you. Then do what you say.

Then commit yourself to the job!!!!


-G

_________________


Back to top Go down
{S@NDM@N}-ACI-



Number of posts : 3369
Age : 104
Location : Canada
Registration date : 2009-01-02

PostSubject: Re: God dammit!   Fri Sep 18, 2009 8:02 pm

yeah.. what he said..

Also a handy for your future boss wouldn't hurt
Back to top Go down
=[C]=Greco!!
PR Team Member


Number of posts : 1181
Location : greco...:) london
Registration date : 2008-02-27

PostSubject: Re: God dammit!   Fri Sep 18, 2009 8:19 pm

hehe everynody wants a job when has not one
but when he gets one he dont want to work

god bless credit crunch u gonna put down real work if u find one.


u fkn demanding, not real workers who used to want more money for less work.

yes im fkn hard working employer.

_________________
[img]
Back to top Go down
subsmalls666



Number of posts : 222
Age : 26
Location : Hot as Fuck, AZ
Registration date : 2009-06-19

PostSubject: Re: God dammit!   Sat Sep 19, 2009 3:18 am

My problem isnt experience... its that i have too much experience in the wrong areas. Im a good hard working electrician/cable guy "that actually enjoys working" that's used to getting payed 15+ an hour and now no one will take me for a simple part-time minimum wage job... that's whats got me pissed
Back to top Go down
subsmalls666



Number of posts : 222
Age : 26
Location : Hot as Fuck, AZ
Registration date : 2009-06-19

PostSubject: Re: God dammit!   Mon Sep 28, 2009 10:23 pm

yay finally got a job!
Back to top Go down
{S@NDM@N}-ACI-



Number of posts : 3369
Age : 104
Location : Canada
Registration date : 2009-01-02

PostSubject: Re: God dammit!   Mon Sep 28, 2009 10:32 pm

congrats! Smile
Back to top Go down
jentybhullar
=[C]=TK affairs


Number of posts : 2164
Age : 29
Registration date : 2007-12-23

PostSubject: Re: God dammit!   Tue Sep 29, 2009 10:14 am

subsmalls666 wrote:
yay finally got a job!

how much you charge?
Back to top Go down
subsmalls666



Number of posts : 222
Age : 26
Location : Hot as Fuck, AZ
Registration date : 2009-06-19

PostSubject: Re: God dammit!   Wed Sep 30, 2009 1:43 am

jentybhullar wrote:
subsmalls666 wrote:
yay finally got a job!

how much you charge?

for you jenty free
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: God dammit!   Today at 1:45 am

Back to top Go down
 
God dammit!
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
The Company Clan Forums :: Introduce Yourselves-
Jump to: